معرفی بازی فرقه قاتلین : اتحاد برای کامپیوتر

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

بازی Pc صوتی و تصویری نرم افزار Pc نرم افزار امنیتی کلیپ موبایل مشاوره خرید نرم افزار موبایل بازی موبایل
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 3725
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

معرفی بازی فرقه قاتلین : اتحاد برای کامپیوتر

          دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳

اخبار بازی اضافه شد

بار دیگر قرار است کمپانی مشهور و معروف Ubisoft نسخه دیگری از بازی فرقه قاتلین با نام Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کند . طبق اطلاعاتی که منتشر شده است , بازی در قرن ۱۸ و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . یوبی سافت طی بیانیه ای که به تازگی منتشر شده  , اعلام کرده است که بیش از ۳ سال است که بر روی این پروژه در حال کار کردن است و چون تا به امروز نیز به پایان نرسیده , نمی تواند اطلاعات بیشتری از بازی را در اختیار کاربران قرار دهد . طبق گفته Kotaku قرار است این بازی برای پلتفرم های PC , XBOXONE و PS4 به بازار عرضه گردد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر در ماه های آینده شاهد اطلاعات بیشتری خواهیم بود .

 

اخبار بازی

کمتر از ۲ ماه دیگر نمایشگاه E3 2014 برگزار می شود و کمپانی های زیادی قصد دارند تا بار دیگر گیمرها را شگفت زده کنند . یکی از این کمپانی های Ubisoft است که طبق گفته یکی از منابع و فعالان مورد اطمینان صنعت گیم , قرار است در این نمایشگاه دو دمو از بازی Assassin’s Creed : Unity به نمایش درآید . قرار است یکی از این دموها مربوط به بخش تکنفره و تغییرات زیادی که در بخش پارکور بازی اعمال شده است باشد و دموی دیگر مربوط به بخش CO-OP چندنفره است که به نوعی سوپرایز یوبی سافت برای طرفداران فرقه قاتلین تلقی می شود .

 

مشخصات بازی Assassins Creed Unity :

نام بازی : Assassins Creed Unity

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین اتحاد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۵

شرکت سازنده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

تصاویری از محیط بازی Assassins Creed Unity

 Assassins.Creed.Unity.1.www.Download.ir 

Assassins.Creed.Unity.2.www.Download.ir

Assassins.Creed.Unity.3.www.Download.ir

Assassins.Creed.Unity.4.www.Download.ir

دانلود تریلر بازی Assassins creed unity

لینک دانلود:                    دانلود با لینک مستقیم

توجه: بزودی لینک دانلود این بازی در سایت قرار خواهد گرفت.(حدود 9 ماه بعد)

 


دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm

Sky High Farm – برای زیبا و خوشبو کردن شهر از بالای یکی از آسمان خراش ها خود را آماده کنید ! مزرعه ی خود را با کاشت سبزیجات، میوه ها ، درختان و گیاهان مختلف ایجاد کنید و با انجام امور مربوط به آن ها یعنی کاشت بذر ، آبیاری محصولات ، غنی سازی خاک و … بهترین برداشت را از زمین های خود داشته باشید و با فروش آن ها کسب و کار خود را رونق ببخشید . سود شما به زمان بستگی دارد و برای بهترین سود می بایست در کمترین زمان محصولات خود را پرورش دهید .

 

            Sky High Farm دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm


بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

کرک جدید اضافه شد

           The Wall Medieval Heroes بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

 


دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

همانطور که از نام بازی مشخص است،‌ داستان بازی مربوط به جنگ های ژولیوس سزار میباشد، بازی گیمر را به سال های یک قرن پیش از میلاد مسیح و شما را در اوج درگیری ها و جنگ های سزار قرار میدهد. این بازی به لطف سازنده تمامی جنگ های سزار را شبیه سازی کرده و سعی بر چالش کشیدن گیمر دارد. تمامی حملات و فرمان ها از دست های خود سزار صورت میگیرد و شما با تغییرات آب و هوایی باید استراتژی های خود را تغییر دهید. کاوش در بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ساحل دریای مدیترانه به سواحل انگلیس در این بازی گردآوری شده که نشان از مپ بزرگ و وسیع این بازی دارد، همچنین ا میتوانید امپراطوری خود را ساخته و سپاه خود را ارتقاء دهید. موتور گرافیکی بازی بهبود یافته است و چشم انداز های بازی بسیار متنوع طراحی شده اند.

Hegemony Rome The Rise of Caesar PC-CODEX

 

              Hegemony Rome The Rise of Caesar pc cover دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

 


دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

             Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

 


دانلود بازی Tropico 5 برای PC

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

Tropico 5 PC-CODEX

 

             Tropico 5 pc cover دانلود بازی Tropico 5 برای PC

 

 


بازی مدیریتی پمپ گاز: ساعت شلوغی Gas Station: Rush Hour

Gas Station: Rush Hour – در بازی مدیریت پمپ گاز شما می بایست تماش تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مشتری ها و پر کردن سریع باک آن ها انجام دهید . هر چه سرعت شما بیشتر باشد ، درصد رضایت مشتریان نیز بیشتر می شود . بازی در ۴ فصل مختلف سال انجام می شود . همچنین می توانید بازی را در دو حالت داستانی و یا Rush تجربه کنید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

               Gas Station Rush Hour بازی مدیریتی پمپ گاز: ساعت شلوغی Gas Station: Rush Hour


دانلود بازی Waterpark Tycoon برای PC

یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

 

Waterpark Tycoon – TiNYiSO

            Waterpark.Tycoon.Cover دانلود بازي Waterpark Tycoon براي PC


دانلود بازی A-Train 9 برای PC

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

           A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC


دانلود بازی Wildlife Park 3 برای PC

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

Wildlife Park 3 – PROPHET

            WildLife.Park.3.Cover دانلود بازي Wildlife Park 3 براي PC


دانلود بازی Close Combat Gateway to Caen برای PC

Close Combat: Gateway to Caen آخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

         Close.Combat.Gateway.to.Caen.Cover دانلود بازي Close Combat Gateway to Caen براي PC

 


فروش ویژه بستنی ساز خانگی مجیک

             

 

بستنی ساز خانگی مجیک، محصولي بي نظير با كيفيتی متفاوت و ظاهري زيبا. پر فروشترين محصول در آمريكا. فقط در 3 دقيقه بستني خود را آماده كنيد ...
بستنی ساز مجیک Magic دستگاهی فوق العاده می باشد که به راحتی در مدت 3 دقیقه بستنی خوشمزه ای را برای شما درست می کند. در واقع بستنی ساز مجیک، یک راه سریع و آسان برای ساخت بستنی در خانه شماست. با بستنی ساز مجیک شما قادر خواهید بود با استفاده از مواد تشکیل دهنده طبیعی، بستنی درست کنید. فقط کافی است مواد مورد نظر را اضافه کنید و لیوان بستنی ساز را به مدت 3 دقیقه تکان دهید. به همین راحتی بستنی شما آماده میل کردن است.

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

                                                    قیمت:38000 تومان

                                  


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 34
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 159
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 16
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 53
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
            بازدید هفته بازدید هفته : 184
            بازدید ماه بازدید ماه : 184
            بازدید سال بازدید سال : 312
            بازدید کلی بازدید کلی : 3725

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.223.119.17
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در trova-app و آدرس trova-app.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به همه چیز در trova-app بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف